Bademmmm 32 de balanıyor normalde ilk gebelimde 2haftada bir gidip ölçtürüyordu. Hatta son 2hafta doktorum 4güme bir ölçtür demişti. Ama bu ikinci gebeliğim33 te ölçtü ilk 36 da gel dedi tecrübelisin artım sık girmene gerek yok dedi birde 38 de katarım snrasına gidisata göre bakarız dedi doğumdan önce 2komtrolmmkaldı yani