Hanımlar ben doğum evinde yaptım cok memnundum eski olduğu için yapılan temizlik hşç belli olmuyordu ama hep gelip odayı temizlediler yanımda ki hasta cok pisti sadece 2016 yaptım şimdi ikinci gebeliğim yine doğum evinde düşünüyorum hayırlısıyla eltim özele bir sürü para verdi ama durum kötüye gidince devlet hastanesine yönlendirdiler mesela küvez yok burda dediler özel de doğum yaptı ama cocugu devlet hastanesine gitti o yüzden ben hiç güvenmem özel hastanelere tabi ki herkesin kendi görüşü herşeyinizi araştırın doğum yapacağınız zaman hastanede yeterli bakım üniteleri varmı diye ayrıca İlknur hanımı bende cok duydum ckk iyi doktor diyorlar ama hşç gitmedim doktor değişmek istemediğim için 🙂