Doğum kolay bişey değil kanama da olacak sancı da olacak tabi ki. Ama korkulacak bişey de değil. Kendinize biraz zaman tanıyın bikac aya unutuyor bile insan. Herkesin kafasına uyan doktor farklıdır karakteri farklı olduğu gibi. Ben birebir yaşadıklarımı anlatıyorum. Ben başlarda yeşim hanıma gittim tatile gitmeyi çok tavsiye etmedi havuza girme dedi sonra remzi beye gittim hicbisey olmaz onlar kendileri yapıp yapıp millete yapma diyorlar diye kendi meslektasinin da arkasından konuştu. Zaten hep bı kendini övme çabası içinde
Ben 35. Haftamdayken biz 2 dakika geciktik diye bizi 2 saat bekletti ve mesai bitiminde bakacağını söyledi aklınca ceza vermiş. Bir de azarlayarak konustu. O gün çok üzüldüm çok agladim once sonra ilknur hanima geçtik çok şükür ki. O resmen çok iyi geldi moral de verdi. Doğumda da kaç kere gitti geldi ne kadar uğraşti benle. Dogumhanede bir gece kaldım remzi dediğim gibi dogumdaki bı hastasını son dakika geldi ve gitti hemen zaten ebeler dogurtmustu o şov yaptı gitti. Doğumdan sonra da bizim odaya gelip laf soktu bı de öyle bı karakter bı adam. Karısının yanına gittiği iyi olmuş 👍