sema3554 çok bişey demek istemem bu konularda ama ben hemşirelik stajımı bir sene doğumevinde yaptım. o sırada ilknur hanım da doğumevindeydi devlette yani. Bazı doktorlar vardır kendinden emin gayette bilgili ama hasta iletişimi zayıftır bazıları da tam tersi. İlknur hanım da öyledir pek bilgi konusunda emin değil gibi ama iletişim süperdir. Nasıl anlatsam bilemedim diplomalı doktor kötüleyemem kendisiyle de çalışmadım anca denk gelirdik görürdük ama hastane ortamı bilinirdi. Ama kapısı hep kuyruk olurdu. Kim olsa kabul eder ve hastanede iki kadın doktor vardı. Başörtülü olmasıyla kendi gibi olan hastaları da kendine çekiyodu. 🌸