Hatice11 Mom-2 Maşallah Gözünüz aydın,sağlıkla büyütün inşallah minik kuzunuzu.Benim de ikinci hamileligim ilkine göre kolay olur diyorlar doğru mu sizce?ilkinde 19 saat sürmüştü doğumum açılma sürem 😊
Mom-2 Hatice11 sağol canım Allah razı olsun evet sancı süresi daha kısa oluyor bir avazda kucağına alırsın inşallah 🙏
Dogalnaz Hatice11 ezos sunu dıyım hıc sıkma kendını ve düşünme ben 2 çocuğuma doğum yaptığımda ılk oğlum yenı bır yaşını doldurdu üzerinden bır gün gectı ve ıkıncı ogluşum dünyaya geldı ıkısıde bebekti ve ben ılk oğlumu 18 ıkıncı oğlumu 19 suanda üçüncü bebişime hamıleyım ve 26 yaşındayım baya ara verdım bende düşünüyorum suan daha çok var ama doğum nasıl olucak cocuklar ne olucak dıye Allah büyük canım Allah yardımcımız olsun amın🤲🏻🤲🏻🌸
Mutlulugumm123 Mom-2 Maşallah ❤ Rabbım anali babali büyütsün inşallah canm hayırlısıyla bizde kavusuruz kolay saglikli bi dogum olsun dye hep dua ediyorum bende 33+4 2.gebeligim simdiden dogum korkusu sardı bile beni acısını biliyorum çünkü insallah 2.dogumum kolay olur ilki cok zordu 🙏🙏🙏
Gmzmhddn Mutlulugumm123 bende aynı dertdeyim 35+3 oldu bebek ama ne yapacağım diye olmayan uykum da gitti ilkinde çık sancı cektim 2. Gözğmde Kocaman dağ
Senemunlu Mom-2 allah saglikli anali babali buyutsun insallah , vatana millete hayirli Allah korkusu olan bir evlat olur insallah.benimde 2. Gebeligim ilki 39+4 te normal dogumdu. 2. Gebeligimde insallah guzel3 sizinki gibi jet olur :)
Mom-2 Zynpozdmr canım benim sancı sürem ilkine göre kısaydı evet ama açıkçası dogururken bunda daha zorlandım sağsağlim bir avazda kucağına alırsın inşallah 🙏
Zynpozdmr Mom-2 Bende kizimda ikinmayi becerememistim bunda yaparım inşallah 🤭 Guzel duan için teşekkür ederim canım inşallah 🤲🏻
KartalMert Mom-2 paylaşımı okurken kendimi düşündüm paylaşım bitince doğurdum sandım nedense bi rahatlık geldi 😀
Yesimmmmi İlk hamileliğim ilk doğumum olucak çok korkuyom ablamın dopumuna tanık oldum olmaz olaydım 😞 sanki o gün cehennemden azap cekicekmişim gibi hazırladım kendimi vallahi ablam 12 satt cekti oyleydi kız kardeşimde baya çekti
Mom-2 Yesimmmmi ama kendini böyle şartlandırmamalısın canım her doğum bir değil her bünyenin acı elimi bir değil yapıcam başarıcam yapabilirim kolay olacak gibi adapte olmaya çalış bir nefeste kurtulursun inşallah 🙏
2melek_annesii Mom-2 benimde 2.dogumum olcak nasipse ilkinde birşey bilmediğim için her yapılan işlemde sakince bekledim güzel bir dogum yaptıydım ama bunda her ne yaparlarsa yapsınlar bilgim olcak ve o anının heyecanıyla korkarsam diye düşünüyorum siz bununla nasıl basa cıktınız
Mom-2 2melek_annesii aynısı oldu canım korktum bildiğim için ama sakin kalmaya çalıştım yaparım bunuda yaparım diye adapte ettim kendimi sağ sağlşm bir nefeste kurtulursun inşallah 🙏