Evet Kızlar Size 4 Günlük Taze Anne Olarak Yazıyorum ☺️
Cuma Günü Sabahtan Regl Gibi Ağrılarım Başlamıştı Çok Önemsemedim Kabızlık Sorunu Yaşadığım İçin Oda Sürekli Sancı Yapıyordu
Neyse Oğlumla Kahvaltı Yaptık Evimi Toparladım Düzenledim
Tabi Benim Sancılarım Biraz Daha Artmaya Başladı Eşime Haber Verdim Marketimiz Evimizin Altında Olduğu İçin Hemen Geldi Biraz Oğlumla İlgilendi Ben Duş Falan Aldım
Nasılsın Dedi Şuan İçin İyiyim Sen Gidebilirsin Dedim Eşim Dükkana İndi Bende Oğlumu Uyutup Yanına Uzandım Ki Uyumuşum Biraz Geceden Çok Uykusuzdum
Eşim Geldi Uyandırdı Evimiz İçin Aldığımız Birkaç Mobilya Vardı Onlar Geldi o sırada tabi benim sancım baya fazlalaşmıştı Ama Halen Tuvalete Çıksam Geçecek Gibi Hissediyordum Mutfakta Eşimle Düzen Planı Yaparken aniden popomdan bir baskı gelmesiyle bağırdım eşim panikledi gidelimmi hastaneye demeye başladı 😂
Ben evde biraz daha beklemek istediğimi söyledim ve lavaboya çıktım iki defa rahatladım gibi derken bir baktım silinirken peçeteye kan geldi ve artık doğumun başladığını anlamıştım ve sancılar artık bırakmıyordu saat 5 olmuştu
eşimle oğlumlu kayınvalideme gönderdim eşim oğlumuzu bırakıp görümcemi alıp geldi bende o sırada bir duş daha aldım kendime pekmez şerbeti yaptım ve görümcemle eşim geldi doktoruma haber verdim ve oda hastaneye geçeceğini benimde hastaneye geçmemi söyledi
saat 6 ya geliyordu hastanedeydik ebeler muayenemi. Yaptı ve açıklığın 10 cm olduğunu bebeğin kesesiyle çok yakın olduğunu söyledi tabi beni bir heyecan bastı birde ikinci doğumum olduğu İçin neler olacağını biliyordum ebeye iki defa lavaboya çıktığımı söylediğim halde ve sadece sabah kahvaltısı yaptığımı söylediğim halde ısrarla lavman yapması beni çok zorladı sırf o yüzden ıkınamadım 🤦♀️ Sadece daha fazla sancı verdi ve boş boş lavaboya oturdum o sırada doktorum geldi oda baktı muayene yaptı ve bebeğin kafasına değdiğini söyledi hemen başlıyoruz dedi ıkın ıkın derken sırf o lavman yüzüne çok zor ıkındım en son doktorumun bana verdiği moral ve gazla 😂 bir ıkındıımm ki doktorum durmam gerektiğini söyledi ve cennet kokulum dünyaya gözlerini açtı o an zaten bütün agrım sızım dindi 🤲🏻 Bebeğin eşi geldi ve dikişlerim atıldı doktorumla ve doğum ekibiylede fotoğraflar çekildikten sonra doktorum oğlumu babasına verdi ve beni de odama aldılar şimdi yanımda uyuyor çok şükür bin şükür Bu duyguyu ikinci kez nasip ettiği için Rabbim İsteyen Herkese Nasip etsin 37+6 ile kavuştuk ilk oğlumlada 39+1 de kavuşmuştuk 💙
benden bu kadar Hakkınızı helal edin sormak istedikleriniz varsa seve seve cevaplarım 💕💕💕