Benimde 2.doğumum olcak inş sizinde gözünüzaydın ne güzel bir doğum olmuş hamd olsun 🤲rabbim analı babalı büyütsün inş 🤲bende bugün doktora gittim 2,5 cm açılmam vardı birazda kanamam var ama eve gönderdi suni vermemek için bel ve kasık ağrım var öyle bekliyrm dua edin bana 38+5 şuan