Bsmlh ben su an medistate deyim, bugun taburcu olacagim. Gebelik kolestazi nedeniyle 37+3 te sezeryan oldum.
hemsirelerin ilgisi guzel ama bebegin yogun bakimdaysa cok zor, bilgi vermek yok mesela dun cocuk dr gelip bilgi vermedi yogun bakim
unitesi bilgi vermedi orayi arayip bilgi alman gerekiyormus. Bugun cikisim
olacak oglum kalacak ama hala gelen giden yok, eger yogun bakima dusmezse ( allah korusun, saglikli dogumlar nasip etsin ) sorun yok, ama yogun bakima dusunce gozun kapida ama kisme gelmiyor. Ayrica goremiyorsunda bebegini.
Hastane cok sakin o acidan iyi. Kalabalik degil.