Barlisko Ameliyat saatini siz bizzat kendiniz uygunluğa göre karar verip seçiyorsunuz , spinal veya genel farketmez 8 saatlik açlık gerektiği için ben sabah 9.30 seçmiştim. 2 gün öncesinde covid testi zorunlu kıldılar . Anestezi uzmanı gulçin hanım ile görüşüyorsunuz sizden testler istiyor onlar ücrete dahil fakat covid testi dahil değil . Benim zorunlu sezaryendı ücreti 2900 + 700 tl spinal + 200 covid test . Toplam 3800 . Operasyon saatinden 2 saat öncesinde yatışınızın yapılması gerekiyor mutlaka, odanıza çıkarıyorlar sizi üstünüzü hasta bakıcı giydiriyor hepsi ama hepsi inanılmaz tatlı insanlar . Sizi yatağa yatırıp damar yolu açıyorlar, serum takıyorlar tansiyonunuzu çıkarmak için biraz çünkü ameliyat anında heyecandan biraz düşeceğini söylemişlerdi . Sonra gelip seni alıyorlar odada ailen ile vedalaşıyorsun en zor tarafı bence burası 😊 Asansor ile ameliyataneye iniyorsunuz size sorular soruluyor, sizi orada bekleyen yaklaşık 10 kişi oluyor herkesin görevi başka ve hepsi dünya tatlısı insanlar . sonra ameliyathane masasına yatıyorsunuz, biraz soğuk olduğu için ve heyecan olduğu için zangır zangır titredim bana hemen ameliyat örtülerini ısıtıp üstüme serdiler göğsüme ısıtıcı tuttukar bebekler gibi ilgilendiler , anestezi uzmanı geldi onu görür görmez acıyacak mı dedim ağlayarak . Oda hayır ben sana her evreyi söyleyeceğim zaten bana güven diş tedavisi oluyormuş gibi düşün dedi, kaldırdı beni oturttu şimdi sırtına birşey süreceğim dedi sürdü şimdide ilacı vereceğim dedi ve verdi , size o iğne için diyebilirim ki odada taktıkları damar yolu daha çok hissediliyor o derece birşey yok . Geri yattım uyuşana kadar beni kontrol etti kolumu cimcikledi hissediyor musun dedi , evet dedi göğüsümü cimcikledi hissediyor musun dedi evet dedim sonra karnımı cimcikledi hissetmedim hiç . Ayşe hanım göz yaşlarımı sildi elimi 10 dakika boyunca tuttu beni sakinleştirdi, bebeğimize kavuşacağız dualar ile dedi sen hep dua et bizlere dünyaya ailene kendine dedi çok güzel şeyler söyledi . Sonra gitti, meğer kesmiş bebek çıkıyor 👼🏻😊 bastırdılar karnıma bebeğin çıkmak üzere olduğunu ordan anladım . Benim bebeğim makat geliş olduğu için çok bastırdılar, basılma anında sadece nefes kesiliyor oda anlık . Sonra bebeğim doğdu çok şükür 🙏🤲🏻 Bebeğimi bana gösterip öpüşüp koklaştıktan sonra beni rahatlatmak için sakinleştirici vurdular biraz uyuklayıp dinlenmemi sağladı o vurdukları şey çok rahattım. Operasyon bittikten sonra ayşe hanım geldi yanıma yine elimi tuttu ve bittiğini söyledi iyi dileklerini sundu, ve beni yukarı çıkardıllar oğlumun yanına . Hemen üstüme pjama üstü geçirdiler ve altımı güler yüzler ile bezlediler . Güler yüz diye ekstra vurguluyorum çünkü bu çok önemli bence o an siz o durumdayken. kum torbası koyuyorlar ama gram hissetmiyorsunuz. Bebek hemşireleri , normal hemşireler,hasta bakıcılar, yemek görevlileri dahil herkes harika mükemmel insanlar ❤️ Odalar da çok güzel, ferah. Ben lohusa pedi almıştım ama hiç gerek yokmuş 10 adet harika kocaman pedler bıraktılar bana . Üstelik hastane çıkışı hediye edildi medipol yazılı, ben bu detayı bilmiyordum şaşırdım. Aklıma gelen bunlar, atladığım bir detay varsa sorabilirsin 🌸