E-G-C Hiç korkma sana söz herşey çok güzel geçecek, benim dediğim gibi bu muydu diyeceksin korktuğum . Hastanede otel konforunu sana sağlıyor ameliyattan sonra yemek yeme yasağın kalkana kadar sana özel fincanda çay yanına da bisküvi ikram ediyorlar 😂 Hemşire odasını 10 dk da bir arayıp çağırdığım bile olmuştur, 1 kez olsun sesleri modları düşük gelmediler hepsi çok iyiler . Herşey gönlünce olsun, sakın korkma endişelenme. Sağlıkla bebeğini kucağına al gel ❤️