Yspnr Şeker testi için 4 saat hastanede beklediğim oldu, Eda Hanım’ın sadece bir hastası geldi. İyi olan doktor daha çok kişi tarafından tercih edilir, kapısında bekleyenin çok olması içeride sefa sürdüğü için değil. Bir sürü doktorla çalıştım, her şeye hakimim ben merak etmeyin 😊 Ayrıca dediğim gibi bebeğimle de benle de fazlasıyla ilgileniyor, ben sormadan her şeyi kendisi anlatıyor, gayet güler yüzlü. Bebeğim 2 hafta önden gittiği için haftada bir kontrole gidiyorum, sürekli gördüğüm ortam. 4 aydır hiçbir zaman keyif için insanları beklettiğini ya da baştan savma iş yaptığını görmedim.