Yorumları okuyunca şaşırdım açıkçası. Ben de Hüsne Bostan’a gidiyorum, 3. doktorum kendisi. Ben de hemşireyim, yenidoğan yoğun bakım hemşiresi arkadaşımın tavsiyesi üzerine Hüsne Hanım’a geçtim. Herkes ilgisiz demiş ama benim her muayenem en az 15 dk sürüyor. Randevu alarak değil sıra alarak oluyorum muayenemi. O yüzden bekleme sürem oluyor illa ki. Ama 4 aydır benden önce giren hamilelere de hep dikkat ediyorum minimum 15 dk sürüyor muayeneleri. Kimseyi de kapıda gereksiz yere beklettiklerini görmedim. Yalnızca bu hafta 1 saat bir bekleme sürem oldu, onda da kadın ameliyattaydı. Yapabileceği hiçbir şey yok sonuçta. Eda Ülkü’yü övmüş herkes ama, ben ne zaman gitsem Eda Hanım’ın hiç hastası yok herkes Hüsne Hanım’ın kapısında sıra bekliyor. Hastası olmayan insanın kapısında sıra beklememek ya da fazla ilgi görmek gayet normaldir diye düşünüyorum 😏Ayrıca ben Hüsne Hanım’ın ilgisinden de gayet memnunum, 10 dk ultrason bakıp her şeyi anlatıyor daha ne olsun. 36. haftamdayım gayet de içim rahat bi şekilde doğumu bekliyorum 😊