As5_ Dediğim gibi Hüsne hanım benim 3. Doktorum. Genel olarak kadın doğum doktorlarında gözlemlediğim bir şey var. Gebeler (ben de dahil) genelde çok fazla doktor değiştiriyor. Karşılıklı güvenin, yakınlığın sağlanması biraz zaman alıyor. Doktorlar da belli bir süre başka doktora geçebilir gözüyle bakıyor sana. Ben Hüsne Hanıma 21. haftamda geçtim öncesinde gittiğim doktorları, gelme sebebimi baştan anlattım. Onda da bir güven oluştu demek ki herhangi bir mesafe sezmedim. Eşimle her gittiğimizde giren çıkan hastaları inceliyoruz, muayene sürelerini inceliyoruz dediğim gibi minimum 15-20 dk çıkmıyor bir giren hasta. Girince oturtuyor karşısına halimi hatrımı herhangi bir şikayetim olup olmadığını soruyor, sohbetimizi ediyoruz. Muayeneye alıyor, kızım asla yüzünü göstermiyor 10 dk sırf en azından ağzını burnunu göstermeye çalışıyor bize. Minimum 5-6 tane fotoğrafını veriyor. Bir yandan anlatıyor şimdi şurasına bakıyorum gayet iyi sağlıklı vs. Sonrasında tekrar oturtuyor karşısına tavsiyelerde bulunuyor. Kişiden kişiye farklı muamele yaptığını sanmıyorum, çıkan herkes gayet gülerek çıkıyor çünkü muayeneden 🤷🏻♀️ Belki aradaki güvenin sağlanması gerekiyordur dediğim gibi 😊