Mcakir hayır ben hastanede bile 2 veya 3 defa eşimden annemden yardım aldım sonrasında hep kendim kaktım kendi kendime ama tabi benim 2. sezeryan doğumum ufak ihtiyaçlar derken de şöyle söyleyim ilk doğumum o kadar zordu ki 20 günde ayaklanamadım inanılmaz ağrılarım vardı onda tuvalette bile pijamamı ablam gelip çekiyordu asla eğilemiyordum ama bu defa kızımı bile kendim aldım beşiğinden hep ayaktaydım zaten hemşire de öyke söylemişti oturma ya yürü yada uzan ama bol bol yürü demişti