Mom626 Sule22masal evet canım içebilirsin ben yaklaşık 2 litre kadar içtim bir günde anca ertesi sabah gaz çıkmıştı gaz çıkarana kadar katı beslenemiyorsun sıvıyla beslendiğin için doğumdan çıkınca sorun olmuyor içebiliyorsun sadece bir kaç saat bekliyorsun o kadar
Gamzebydmr Normalde 38,39 arası oluyor baş ağrısı olmaması için yere çok eğilme yani aşağı bakma fazla dik dur benim 3. sezeryanim olacak ve dogumdan sonra komposto falan iç ki daha çabuk lavabo ihtiyacını giderip daha çabuk toparlarsın kendini canım
Anne18 Sule22masal çok teşekkür ediyorum arılar ilk 5 6 gün vardı oda baş boyun sırt agrıssı cok oldu doğum son derecede kolay geçti ne kesildiğini anlıyorsun ne dikişini
Melegimveben Sule22masal ilk hamileliğimde 40+0 da alındım 2. ye hamileyim planlanan 39. haftada alınması
Bilge44 Sule22masal Evet ben de kahve, bitter çikolata ve kayısı kompostosu alacam yanıma kısmetse 🥰💕pozitif düşünelim her şey pozitif olsun moral ve motivasyon çok önemli🥰
sevgiseli_ Spinal sezeryan ile epidural sezeryan arasında nasıl fark var arkadaşlar bende 35deyim henüz karar verip bilgilenemedim 🤷🏻♀️
Deniz-denizim sevgiseli_ epiduralde bele serum gibi bisi takılıp anestesi veriliyormuş sanırım spinal de direk belden igne vurulıyormıs. Canm bildiğim kadarıyla epiduralde Bel agrısı daha cok oluyormuş
Derya1453 Berin benim doktorum uyuşturmadan takıyormuş benim de canım çok tatlı o yüzden korkuyorum ama korkunun ecele faydası yok ☺️🙈