Ilk dogumumda 38.haftada doktorum muayene bile yapmadan vücudun cok musait rahatça normal doğumunu yapabilirsin demisti ve dedigi gibi de oldu cok şükür toplasaniz 3cm lik bir kesiyle -ki o da ne olur ne olmaz yirtilma olmasin diye atilmisti- simdi 2.gebeligim 28.haftadayim henuz konusmadik ama bir aksilik olmazsa yine normal istiyorum. Baskalarinin ne dedigini hic umursama sen bosver onemli olan senin ve bebeginin sagligi sonuçta doktoruna guveniyorsan dedigi gibi yap cogu doktor artik bosuna sezeryan onermiyor.