Kızlar bugün çatı muayenesi oldum kendimi biraz kastım doktor yapabilirsin normali ama böyle kasarsan kestiğin çok olur aslında çok böyle normal doğum taraflı da konuşmadı hani kimi doktor vardır yapabilirsin güveniyorum falan sezeryan dan da çok korkuyorum. Ama sezeryan olursam adım gibi eminim daha sonra kayınvalideye tarafından çok laf yiyeceğim hatta onlsr için sezeryan olmayı da düşünüyorum ama hemen toparlanamam diye de korkuyorum kendini çok kasıp çok kesi olmadan normal doğum yapan var mı acaba aramızda
Sabah beri düşünüyorum yapabilir iyim acaba 🤔