Tuba18 canim madem makata kadar yirtilma riskin var oda kendi kessin karninin kesilmesindense orasi kesilsin sen korkma herkesin dogumu kendine ozel oyle hikayeler goruyorum ve okuyorum ki insan dogum bu kadar kolaymi diyor bebegin cok kglu degilse tabikide normal dogum dene iri bir bebekse dogumun zor olacaksa kendini tabikide zorlama doktordan doktora fark var zaten işin başı ebelerde iyi bir ebeye denk gelirsen yaninda sana destek verecek ablan kardesin esin varsa sonuna kadar devam edersin guven kendine 4 cmde alirsin epidurali mis gibi dogurursun korkma yapabilecegine inan eger milletin anlattigi kadar zor olsaydi 2 yi 5 i dogurmazlardi ve dedigim gibi herkesin agri esigi farklidir kisinin aci esigi dusuktur ama o dogum kasilmalarinda hic bisi hissetmez kimisinin acisi yuksektir ama yapamaz tamamen cesaret meselesi yani diceksin bu kasilmalar bugün bitecek su dakikadan sonra bitecek diye kendini motive edersen yaparsin kimsenin hikayesini dinleme ve deki ben kendi guzel ve pozitif dogum himayemi kendim yazacagim de