ayisigi3 ben Haşimato hastasıyım hamile olduğumu öğrendiğim de 2,50 çıkmıştı bir haftada değer 6 küsür oldu doktor hemen ilaç dozunu artırdı bir ay sonra tekrar gel dedi korkma düzenli olarak doktoruna git kontrollerini yaptır Allah’ın izniyle birsey olmuyor ama ilaç kullanman şart şuan ben 36+4 günlük hamileyim bebeğim de bende çok iyiyiz 🙂