Merhabalar kızlar. Tsh problemi yaşayanları tekrardan bilgilendirmek için yazmak istedim. 1 hafta önce çıkan tsh 7,35 değerim, düzenli 25 mg ilaç ile 3,39a düştü 1 hafta içinde 🙏🏻🙏🏻 Canınızı hiç sıkmayın ilaçla hemencecik düşüyor çok şükür. Gebelikte 2,50 altı istendiği için ben ilaca devam edeceğim