Kesinlikle derda kaya bey mukemmel otesi bi dokror .. ben ve bebeğim onun sayesinde hayattayız .. ayrıca ilgisi mukenmelin ustünde güler yüzlü ve doğum anı ekibi o kadar guzel ki korkun varsa bile onu yok ediyor gule oynya doğum yapıyorsun .. en son olimpos daydı simdi galiba kendi kliniği var instaan baka bilirsiniz ..