Melih_funda icimdekikelebek yani ordada var ama esas hastane varsak köprüsünün başında kanal boyunda 🥰
tospigim07 icimdekikelebek Memorial Gülbin Destici İşgören ❤️ tayin sebebiyle bende Diyarbakır’dan geldim Antalya’ya 34. Haftada riskli gebelikti zamannda ve doğru müdahaleyle bebegmi de beni de kurtardi
Dilara0 icimdekikelebek Bende Adanaliyim Antalya’da yaşıyorum 🤗 Vitale hastanesi Mehmet Taner Kılınç mükemmel doktor ben ona gidiyorum ablamda onda doğum yaptı çok memnun kaldık İnşallah Allah nasip ederse benim doğumu mu da o yapcak o hastanede onerebilecegim en iyi doktorlardan 1 tanesi 😌
icimdekikelebek Dilara0 vitale Taner bey dedikleri herhalde oluyor bi kaç kişi daha söyledi genel olarak vitale mi iyi mi hastane çoğu kişi onu demiş Taner, Koray , Murat , Ali Fuat diye bi sürü doktor okudum
icimdekikelebek Dilara0 ne çok Adanalı varmış Antalya da yaşayan ☺️ Ben Antalya’da okudum tayinim buraya çıktı geldi ama Adana’yı her anlamda çok sevdim hem gelesim var Antalya’ya hem burayı bırakasım yok 😢
Dilara0 icimdekikelebek Mehmet Taner bey çok ilgili İnstagramdan bakabilirsiniz profiline 😌 Sadece muayene ücreti fazla ama değer ilgisine 😌 Bende Adana’yı çok seviyorum ama küçüklüğümden beri burdayım alıştık artık 😌
denizanasiii icimdekikelebek çok çok iyi olduğundan değil de daha ziyade uygun fiyatlı olduğundan çok tercih ediliyor. Birkaç tane ad yapmış doktoru var onların da çok hastası olduğu için hem sıra bekliyorsunuz hem de öyle şikayetvarda birsürü şikayet oluşuyor. Diğer hastanelerin neredeyse yarı fiyatı o yüzden devletten bi farkı yok bekleme konusunda.
Minikkus00 Dilara0 canm ben bstmandan ant yaya geldim ailemin yanına Batman’da bebekte kalpte parlaklık gördü Dr detaylı usgde . Bende ant iken iyi bir Dr A gözükmek istiyoruum. Acaba Taner hoca yada Koray duman hangisi daha ilgili alakalı inceler bakar vaktim kısıtlı çünkü muayene ücretli ne kadar ? Renkli USG foto veriyor mu ?
Temin07 hilosss07 kesinlikle sayesinde düşük ihtimali olan bebeğim 5 aylık oldu tanıdığım en harika doktor 🙏
icimdekikelebek İnternete vitale hastanesi yazdım şikayet var da o kadar şikayet çıktı ki kimse memnun değil gibi hastane o kadar mı kötü doktorlardan genelde memnunlar ama gözüm korktu resmen yorumları okuyunca
Melih_funda icimdekikelebek bazen kimide en ufak şeyden hırsla yazabiliyor Kübra hanım içinde baya kötü yorumlar okumama rağmen kendim bizzat gidip görmek istedim iyiki de gitmişim çok da memnunum açıkçası 🥰
Dilara0 icimdekikelebek her hastane için yazıyorlar onu cnm ben orda fıtık ameliyatı oldum 2 sene önce korkarak ağlayarak gittim ama doktorumun enerjisi hemşirelerin annem annem diye konuşmaları sıcaklığı beni benden aldı ben o hastaneden vazgecmem kolay kolay ameliyattan çıktım 1 gece yattım her gelen hemşire annem nasılsın doktorum evine gidince beni arayıp nasılsın diye ilgilendi ameliyata girerken benim imzalamam gereken mesuliyeti doktorum aldı imzaladı orda bile güven verdi cnm sen bilirsin senin tercihin tabikii😌
icimdekikelebek Dilara0 önemli olan giden kişilerin yorumu. Birilerinin referansı olmadan gitmek zor. Randevu alıp saatlerce bekleme gibi bir şey var mı yani herkes işinde gücünde insanlar öyle saçmalık olmamalı
Klasikanne icimdekikelebek memorial Mehmet murat inal. Kendisi profesör zaten. Ama her şeyden önce çok sıcak babacan pozitif ve çok bilgili. Antalya’daki en iyi doktor odur bu konuda. Özellikle riskli gebelik veya çocuk olmama durumunda da çok başarılıdır. Oxford dan gelen teklifleri bile reddetmiş bence internetten araştırın. Ayrıca hastanede tertemiz sıra da beklemiyorsunuz.ben çok memnunum.
icimdekikelebek Dilara0 sıkıntılıymış o durum yani işten iki saat izin alıp gidiyorsun kaldıki korona var o kadar insanı öyle risk altında bekletmek tehlikeye atmak bir de hamile insanları mantıksızmıs. Teşekkür ediyorum yardımlarınız için 🌸♥️
icimdekikelebek Aslisila böyle yazmışlar şikayet varda parayla rezil oluyorsun diye muayene ücretleri doğum ücretleri ne acaba nasıl böyle yapabiliyorlar hayret
Nrgozde Aslisila aynen öyle 11 de ki randevuya akşam 6 da giridik ali fuat beye gidince 2 kere düşünülmeli