icimdekikelebek gebeliğimden önce kendisini çok araştırdım, gebelik başından beri de ona gidiyorum. Çok memnunum doktorumdan. Ilgili, güler yüzlü, işinde uzman. Doğal doğumları ve anne bebek dostu sezaryenleri destekliyor. Hastane de çok iyi. Şimdiye kadar tek bir sorun bile yaşamadım.