tinymom geç olmamış. Sen bi git hemşirenle görüş. Telefonunu falan al. O zaten takip için sürekli haberleşiyor seninle. Bende aşı için gittiğimde kan ve idrarda aldılar. Takip amaçlı. Bir de sabah aç karna erken saat git ellerinde aşı varsa hemen yaparlar🙂