tinymom ilk dozumu 21. Haftamda yaptırdım. Sağlık ocağından aradılar gel yapacaz ilk dozu diye şimdide 27. Haftalık hamileyim birazdan yaptıracağım sağlık ocağına gidip. Geç kalınmaması gereken bı iğne 3. Dozu da doğumdan sonra olacak diye biliyorum yanlış olmasın ama