Bikaraturuncu benide düşündüren tek olumsuzluk buydu çnkü yok oldugunu okudm heryerdn. Küvezle başka hastaneye gönderiliyormuş sanırım ama birdahaki muayenemde bakıcam ve sorucam. Ama söyle bir şekild e kendimi rahatlattm allah korusun ani bir durum olur erken doğm falan yaşarsam acil başka hastaneye gidebilirim. Ama normal ilerleyen bir doğm sürecm olursa yogun bakıma girme ihtimaline neden yogunlaşayımki. Kızımıda normal doğurdm hemen ten teması göğsüme konuldu kucagımda çıktm doğmhaneden… Hep kötüyü düşünmemek lazm.