Tyrcm badecanisik henüz girmedim ama 32 de başlanıyormuş sanırım bi dahaki kontrolde girebilirim siz girdiniz mi
badecanisik Tyrcm yok girmedm 30da muayene olmuştuk 34 e yakın bir sonraki randevumuz 9 martta bakalm bişey söylemedi nstyle ilgili. Ama genelde 34 te başlanıyor sancılara bakılmaya. Doğm şeklini görüştünüzmü?
Tyrcm badecanisik anladım canım ben bu cuma gideceğim randevuya bakalım ne diyecek doğumla ilgili sormuştum ama bunu konuşmak için erken demişti belki bu sefer onu da konuşuruz