Dadas canım benimde sağ yumurtalıkta 3,7 cm çikolata kisti sol yumurtalıklarda en büyüğü 2,8 cm çikolata kisti lezyonlarıyla doluydu 13 ay çocuğum olmadı tedavi ye başladım üç aylık visanne diye bir ilaç ve folik asit birlikte üç ay boyunca kullandım ondan sonra rahim filmide çektirdim temiz çıktı ondan sonra o ilaçtan sonra kistim küçüldü ve ben o ay soğan suyu kullandım adetten hemen sonra belime bardak attım yakı attım bal polen arı sütü karıştırıp sabah akşam birer kaşık yedim yumurtaların güzel çatlaması için ovilasyon takibi yaptım doktorda bana inofolic diye bir folik asit vermişti onu kullandım o ay hamile olduğumu öğrendim darısı başına canım kafana takma stres yapma kendiliğinden kalırsın inşallah