Dadas Merhaba arkadaşlar. Ben tüp bebek tedavisi görüyorum. Çikolata kistim var doktorum onu iğneyle bastıracagiz dedi. Aranızda yaptıran var mı beni neler bekliyor lütfen yardımcı olun 😊
Minnakhamis Dadas bende sağ ve sol olmak üzere iki tarafımdada çikolata kisti vardı ama doktorum hiç öyle birşey söylemedi 🤷🏻♀️ Tüp bebek tedavisine başladık direk ♥️
minikmucizemmmmmm Dadas benimde var solda 5 cm ama doktor bana 6 ay 1 sene korunma dene dedi deniyoruz 4 aydır🤷🏼♀️
Elbet-birgun-kavusacagiz Dadas bendedr sagda 6.5 cm cikolata kisti var tup bebek tedavisinde yumurra toplamadan sonra olusmus oncesinde yoktu🥴 uc ay kadar kist ilaci kullandim kontrole hala gitmedim ne alamde diye🤦♀️
Dadas Minnakhamis canım bende başladım. Yumurta toplandı donlendi şuan embriyo donduruldu. Ama transfer olmadan kisti bastirmak için iğne yapacağız dedi bende merak ettim daha önce yaptıran var mı diye 😊 benimki şimdi transfer edemem düşükle sonuçlanır dedi. Seninki belkide küçük o yüzden gerek duymadı doktorun belkide ❤️
Bbgkdk Benimde sol tarafımda 3,5 cm çikolata kistim vardı ve kendiliğinden patlamıştı. Doktorlar çok korkutmuştu. Sonra tekrardan oluşmuş ve kendiliğinden hamile kaldım.
Minnakhamis Dadas belkide olabilir canım boyutunu bilmiyorum 🤷🏻♀️ İnşallah güzel sonuçlar alırsın dualarım seninle 🤲🏻 çok şükür bizimki tuttu şimdi 26 haftalık ikizlerimi bekliyorum ☺️🌸
Dadas minikmucizemmmmmm 4 senelik evliyim tüp bebek için gittim doktor çikolata kisti vsr dedi 😒 daha öncede kist oluşmuştu o gitmişti kendiliğinden bu gider mi bilmiyorum 😊
minikmucizemmmmmm Dadas çikolata kisti gitmiyormuş nasıl bir illetse tekrar tekrar oluşuyomuş. Bende evlenince öğrendim olduğunu. Daha 7 aylık evliyim 3. ayda öğrendim o zamandan beri korunmuyoz inşallah kendiliğinden olur
Dadas minikmucizemmmmmm seninki de mi çikolata kisti 😒 kendiliğinden gebe kalan da var inşallah kendiliğinden kalırsın 🤲❤️
minikmucizemmmmmm Dadas aynen bendede varmış hiç bilmiyodum bekarken çok adet ağrısı çekerdim bu kist yapıyomuş meğerse keşke o zaman bi doktora gitseydim daha erken öğrenir ona göre bişey yapardım ama nasip🤷🏼♀️ Rabbim nasip etsin yeterki isteyen herkese❤️
minikmucizemmmmmm Elbet-birgun-kavusacagiz ben ilaç falan kullanmadım ama ne durumda olduğunu merak ediyorum gitmeyede korkuyorum doktora çok stresli bi durum😓
d-b_2019 Elbet-birgun-kavusacagiz aynen benimde sağ tarafta 6.5 cm kist var 1 senedir olmuyor visanne ilaç kullanıyorum 2 haftadır inşallah olur hepimizin
Elbet-birgun-kavusacagiz minikmucizemmmmmm aynen oyle cok stresli o masaya yatma vs. Ben ilacla beraber sogan kurude yaptim cok sukur adetim duzene girdi agrida yasamadim bidaha. Iste bide cesaret toplayip kontrole gidersem daha iyi olucak.
minikmucizemmmmmm Elbet-birgun-kavusacagiz bende bu ay hayıt otu içmiştim umutluydum ama adet oldum hatta dört gün erken oldum☺️ Bu ayda soğan kürü yapcam inşallah o da çok kötü ama zorlucam artık şifa niyetine