d-b_2019 olur Allahın izniyle kalırsın, kistlerim küçüldüğü gibi hamile kaldım yine senin Bi tarafta var benim her iki tarafta vardı sol yumurtalığım çikolata kisti lezyonlarıyla kapalıydı Bi sürü de folikül kistlerim vardı süt hormunum yüksekti , tamamen ümidimi kesmiştim normal yolla hayatta kalmam diyordum, veren Rabbim veriyor sadece 4 aylık tedavi ile çok şükür 2 aylık hamileyim hiç kafana takma tedavini düzenli ol aksatma visanne ilacın da düzenli kullan ondan sonra inşallah hamile kalırsın 😊