333ymomm Miumiu ayy inşAllah güzel sonuçlar alırız 👼 benim de arada kasık ağrılarım oluyor onun dışında çok iyiyim şükürler olsun 🤲
BegumIscanTunc 333ymomm ilk gebelik canım inşallah canım ya inşallah 4 kayıp yaşadım bu 5. Gebeliğim 🤲🤲🥺
Begumhane Umfa bence gir canım Bi sıkıntı varsa erkenden tedbirini alırsın hastane doktor hiç ihmale gelmez kuzularımız rabbim Bi sıkıntı vermesin ama ya olursa tedbirsizlik ömür boyu vicdan azabı yapar
ynrbrk Nazli34 ben de aynıydım herkes erkek dedi hatta burada bildiği iddia edilen biri var ya o bile erkek dedi, eşim de öyle hissediyordu ama ben kız hissediyordum kızım gelecek 💞 inşallah gönlünüze göre olur tabiki fark etmez iyi olsunlar yeter 🥰
Nazli34 ynrbrk ay darısı başıma🙈🥰 hayır bide erkek diyenlere kız diyince değişir bizim tanıdıgın değişti işte şimdiden bişey alma diyip sinirlerimi geriyolar😂
Mnevvr53 333ymomm bende persembe gunu gitcem ayrintiliya doktorum cinsiyetti erkek dedi ama ayrintilida net ogrenebilcekmisim alişverisi nisan ayinda yapcam haziranin sonu yada temmuzun başlarinda buyuk ihtimal sezeryan olcam ilk gebeligim sezeryan oldugu icin 😂 cok heycanliyim zaman gitikce dogumumuzda yaklasiyor 🥰🥰🥰
Demetslt 333ymomm 18+3 kizim olucak ❤ dünden beridir bacak ve bel ağrım var onun dışında superiz Elhamdulillah
ynrbrk Nazli34 hayır ya ama çok yapmak istiyorum. Bir arkadaşım yedek hastane çıkışı aldı sadece o var şu an elimde☺️ Benim 3.hamileliğim ilk ikisi kötü Sonuçlandığından hala korkuyorum sanırım. Ama her gün bakıyorum bir gün dayanamayıp alıcam😅
nrg4958 333ymomm 19+6 yım ben de salı detaylıya gireceğiz heyecanlıyım 🥰🙏🏻 hareketleri geçen hafta hissetmeye başladım pıt pıt vuruyor içerden genel olarak rahat geçiyor hamileliğim çok şükür ara ara ağrılar oluyor tabi ki ama normaldir
Nazli34 ynrbrk hadi ya tüh.. benimde ikinci hamileliğim. Ilki düşük oldu. Rabbim şimdikilere ömür vrsin🥰 valla ben almaya başladm çoktan hadi beni tek bırakma😂😂😂