ysmn_kck17 333ymomm Haftaya detaylimiz var zaman gecmiyordu ki yavrumu göreyim . Ama şükür ki minik hareketleriyle anne ben iyiym diyor resmen ❤️ Kurban bayramından önce gelicek kızım nasipse bana çifte bayramı yasaticak ❤️
Nazli34 ynrbrk hadi ya tüh.. benimde ikinci hamileliğim. Ilki düşük oldu. Rabbim şimdikilere ömür vrsin🥰 valla ben almaya başladm çoktan hadi beni tek bırakma😂😂😂
ynrbrk Nazli34 ahahahah gerçekten mi yaa💞 nerden başlayacağımı bile bilemiyorum ki eşim tutturdu önce odasını yapalım diye ben ne yapacağımı bilmiyorum 😅
Mnevvr53 333ymomm banada doktorum iki defa erkek dedi ni 12 haftada bide 16 haftada 😄 ben ilk gebeligimdd kizima 3 kez sordurtmustum persembe gunu 3 uncu kez sordurtcam 😃😃😃
Htckrdmn 333ymomm bende 18+4 teym . İki haftaya kontrolüm var detaylıca gidicem hepimiz evlatlarımızı sağlıkla kucagimiza alalım 🐣🤗🤰 sizlerde hareketler ne zaman başladı nasıl hissettiniz
Nazli34 ynrbrk ben oda yapmıcam kirada olduğum için ama biberon emzik zıbın falan aldm😂😂 ne güzel eşin istekli benimki daha çok gerek yok diyip beni geriyo😒
Gupssse 333ymomm ınsallah çok güzel haberlerle gelirsiniz ben de çok heyecanliyim ankarada detaylı ultrason arayisindayim hala
ynrbrk Nazli34 tamam ben de onları alayım😅yok benimki de yapıyor bazı şeylere merak etme evet evet de geç gerilme ☺️