Bugün 21. Haftaya girdim bende. Yarın tetenozum var. 22+3 te de detaylı ultroson. Detaylı için çok heycanlıyım ☺️☺️ Benek hareketlerini de iki gün iyi hissedersem üç gün kötü hissediyorum ama pozisyondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Çünkü az hareket ettiği günler derinden geliyor hareketler sanki bide biraz üstü oluyor. Aşağıda olduğu zamanlar her hareketini çok güzel hissediyorum ama ☺️