Rabia424 Canım ben de Şehir Hastanesine gidiyorum. Bu aralar hiç randevu yok sürekli takip ediyorum mhrs’yi ama ben aldım bi kaç kere daha önceden. Şimdi son haftalarım olduğu için sık gitmeye başladım doktor kağıt yazdı bi kere sonra 10 gün içinde gidince tekrar randevu almana gerek yok zaten. Ama sabah erkenden 8-9 gibi gidince makineden sıra alınıyor bugün alanlar vardı ama her zaman denk gelmeyebiliyormuş bazen 5 kişi bazen 10, bazen hiç açmıyorlar sıra 🤷