nurell Rabia424 evet çokta memnunum çalıştığım hastanedeki en iyi doktor Konya’daki iyi doktorlardan da bir tanesi eğer memnunsan kal doktorunda ama değilsen gidebilirsin ona
Gulsen4224 22Ege00 öyle mi balım hadi gözün Aydın olsun sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim çok sevindim senin adına🥰😍🤲🏻 ben değiştireceğim balım doktorumu çok memnundum ama🤗🙈🤭
22Ege00 Gulsen4224 sagol canım benim ❤️❤️ Doktor bana 19+6 dedi bide 20+2 dedi kaç haftalık oldum şimdi anlamadım
Gulsen4224 22Ege00 öyle mi balım benim hesapladığım gün ile doktorumun söylediği bire bir gidiyor ama neden ki🤷🏻♀️
Gulsen4224 22Ege00 öyle demekki balım Ayşe hocaya söyledin mi önde mi gidiyor hocam felan diye adet tarihimle uyumlu değil deseydin bi🙈
Gulsen4224 22Ege00 halla halla neden öyle dedi önden gidiyor dmekki ama ilkte de önde gittiğini söylerdi ama birdahaki gittiğinde sor bakalım cnm 🥰