Bir kere gönderdim devlette randevu olduğunu, o da 2 doktor vardı ikisi de erkek. Kadın doktor tercih ettiğim için işime yarmadı, 2 aydır randevu bekliyorum bildirimler açık ama hiiç doktor yok 🤷🏻♀️ geçen sene böyle değildi bir kere 15 temmuza gittim gayet de randevu vardı mhrs de