Gizem957 Allah omur verdiyse hicbisey olmaz merak etme. Hem hangimizin ömrü sağlığı garantide. Lütfen oyle yasamaz ameliyat olur hasta olur falan diye düşünme orasini yalnz Allah bilir. Farzetki suan erken dogum riskin yok cok rahat ve saglikli gebelik geciriyon ama bebeğinin karnında hastalığı olduğunu öğrendin. Napardin bebek hasta diye aldircakmiydin. Yada hasta bebek diye kendine hayati zehir mi edecektin. Bak ne diyorum suan benm bebegm yasiyo Rabbim omur verdiyse sag saglim kucagimiza alip cikcaz hastaneden Allahn izniyle. Sabir dua ve tevekkül lütfen. Gerekirse psikologa git kuzum ayip degil gunah değil.