medineeeeee benim ilk gebeliğim de öğrenmiştim 20 li haftaların başında bebeği besleyen damarda tıkanıklık vardı çentik daha sonra sıkıntı olmadı taaa ki 37. Haftaya kadar birden karın çevresinin ortalama 4 hafta geride kaldıgını öğrendim perinatolojiye yönlendirdiler bana bu bebeği asla normal doguma alamayacagını sezeryan olmam gerektiğini söyledi ve bir sürü sey anlattı ağlamaktan hatırlamıyorum bile bu arada hepsi araştırma hastanesinde yaşandı 39.haftada bebeğin daha fazla karnımda durmasına gerek kalmadıgını söyledi bi belge ile dogum yapılması uygundur yazdı kadın dogum doktoruma gittim o beni suni sancıyla normal doguma aldı 2400 dogdu kızım küveze bile girmedi şuan 2. Gebeliğim 28 haftalık hamileyim bebeğim yine zayıf ama kan sulandırıcı kullanmaya başladım umarım faydası olur korkma sadece zayıf bi bebeğin oluyor ama dünyaya gelince zaten toparlanıyor