medineeeeee 35haftalık hamileyim. Gelişme geriliği var dedi doktor, kafa gelişiminde sıkıntı yokmuş ama karın gelişimi geri kalmış, bunu yaşayan var mı? Çok tedirginim :(
2prensessannesii medineeeeee hiç birşey olmaz korkma sağlığı genel olarak iyiyse kiloya takılma ben 38.3 de Doğum yaptım 2500 kilo 47 cm doğdu Şuan 5 yaşında gayet iyi😊
karabc medineeeeee merhaba ben yaşadım ilaçlardan kanım yoğundu erken doğum riskim var. Bana evoprin kan sulandırıcı verdi ve sabahları tahin pekmez yememi söyledi 3 haftada eşitlendi bebeğim kiloda aldı benim kız ne yapsam geriydi kilosu şuan haftasında gidiyor
Melolisa Bir iki haftaya kadar normal sayılıyor aynı durum 1 aydır bende de var kafa uyumlu ama karın ve boy bazen 2 bazen de 3 hafta geriden geliyor benim doktor panik yapmayınca ben de yapmadım açıkçası haftadayım
medineeeeee 2prensessannesii şu an benim de 2350gr ve 43 cm, sağlığında falan sıkıntı yok ama ben ilk bebeğimi de 28haftalıkken kaybetmiştim o yüzden buna da bir şey olur diye çok korkuyorum :(
Busraliasaf1 Canım ben de 35 haftamdayım aynı durum ben de de var bebeğim 2kg olmuş 37. Haftamda sezeryanla alınıcak size de öyle bir şey denildi mi
medineeeeee Busraliasaf1 benim de 2350gr ve 43cm, daha bir şey söylemedi belki bu hafta söyler erken alınacak falan diye
medineeeeee Gizem957 karnı bir kaç hafta geride dedi. Ben internette bir şeyler okudum da o çok korkuttu, bebek ölümü falan olabilir yazıyordu, bi de ilk bebeğimi kaybetmiştim ondan çok korkuyorum şu an
medineeeeee Gizem957 yok canlı doğurmadım içimde öldü. Her şey yolunda gidiyordu hareketlerini hissetmeyince doktora gittim maalesef içmde ölmüş, sebebini doktor da bilemedi, patolojiye göndermedik neden öldüğünü bilmiyoruz
Gizem957 medineeeeee kıyamamm bende de erken dogum riski var o yüzden korkuyorum herkes 28 haftalık fln doğunca yaşıyor diyo da ne kadar doğru bilmiyorum
medineeeeee Gizem957 ultrasonda her şey normal olduğu için o da tam neden olduğunu bilmiyor, sadece tahmin yürüttü tansiyon olabilir , pıhtılaşma olabilir falan dedi ama galiba tansiyon çünkü bu hamileliğimde gebelik tansiyonum olduğunu öğrendim tansiyon ilacı kullanıyorum
medineeeeee Gizem957 inşallah bir şey olmaz canım , canlı doğsaydı belki yaşardı, dediğin gibi 28.haftada yaşar diyorlar
Limonumm Gizem957 28 haftalik doğursa yaşar benim kuzenm 28 haftalık kordon bebeğe dolandığı için acil sezeryan oldu bebeği 40gun kuvezde kaldı cıktı şimdi 8ayluk bebeği
Gizem957 medineeeeee kaç. Çıkıyor tansiyonun ki yani. İlaç fln kullanıyor musun doktor şu olabilir diyo ama sen her gittiğin de tansiyonun a bakmıyor mu
Gizem957 medineeeeee ilaçtan Ömce kaçtı tansiyon kullanınca kaça düştü düştüyse gerilik yapamaması lazım
medineeeeee Gizem957 önceki hamileliğimde bilmiyordum tansiyon olduğunu, şimdi 13/8 veya 14/9 falan çıkmaya başlamıştı o zaman öğrendim. Günde iki defa ilaç içiyorum. Her gün ölçüyorum artık normal çıkıyor 11/7 falan.
medineeeeee Gizem957 geriliğin tansiyonla ilgisi yok galiba. Diğer bebeğimin ölümü tansiyonla ilgili olabilir.