Anadolu Sizin için Ebeye yazdım böyle söylemiş ()öncelikle bebek hareketleri ve sancının doğum sancısı olup olmadığını anlamak gerekli. Biraz yürüsün yürüdükçe sancı artabilir. Oturur, uzanın pozisyon değiştirsin . Sancı geçmez aynı sıklık ve süre ile devam ediyorsa doğum sancısı dır. Ve belden adet sancısı gibi girip kasıklara doğru iner. Yürürken bebek rahimde çıkacakmış gibi baskı yapabilir. Tüm bunlar doğum sancılarına işarettir. Derin derin nefes alsın Korkuyu aklından çıkarsın . Bebeğine kavuşacağı anı düşünsün . Şuan sancı çektiği ortamda belki Eğer yanında birisi varsa Bi ılık duşa girmesini tavsiye ediyorum ben hayırlı doğumları olsun arkadaşınızın )