Anadolu
Canım bizde 39+4 günlüğüz aynı belirtiler bende de var perşembe kontrole gittiğimde doktor ultrasonla baktı o sırada bebek toplandı bebeğin kendini salmasını bekledik 32 3 dakika geçti işte doğum sancısı olsa şimdi bi daha gelmesi gerekirdi dedi bnde takipte olurum dedim açılmam var mı diye bakmadı pazartesi tekrar gel dedi belki pazartesine kadar sürmeyebilir de dedi alta çok baskı yapıyor ısrarla pazartesini bekliyorum çünkü 5 dakikada bi gelmesini bekliyorum belkide açıklığım vardır