Anadolu Kızlar yattım 1 saat önce durup durup adet ağrısı gibi ağrılarım geldi 3. Gelişinde kalktım oturma odasına geldim bakiym gene gelcek mi diye. Geldi süre tuttum sonraki 11 dkda geldi sonraki 10 dkda 😮 39+4 teyim ay çok heyecanlı napcam şimdiiiiii 😅😅
Tugceonur Anadolu Bebeğiniz geliyor 🌸 Mutlaka kasılmalarını not alın hastaneniz yakın ise 5 dakıka indiğinde hastaneye gidin kesinlikle derin nefes alıp verin bir sıcak duşa girin rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin bizi de bilgilendirin 🌸 açılmanız olması için suquat yapabilirsiniz
tgb006 Anadolu bacağınıza vıran bi ağrı var mı yani bende mesela az çnce yatıyordum karnım sertleşti soluma yattım. Sağ bacağıma ağrılar girdi. Kramp gibi. Kasılma bitince o da birti. Doğum sancısı bu şekilde olur mu acaba
Nurdaneliz Anadolu bende 39+4 teyim sizin yazılarınızı okurken heyecanlandım😂 bende de yalancı kasılmalar var gelesi yok benim kızın 🥺 inşallah doğumunuz başlamıştır hayırlısıyla alırsınız bebişinizi kucağınıza 😊
Asyaayaz1 Ayyy minik geliyor bence rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin doktorunuza ulaşın bence yada gidin🤲
Anadolu Asyaayaz1 kız dur çok heyecanlandım şuan 🤩 ilk defa bi doğum belirtisi oldu hiç gelesi yoktu 😅 ama emin olamiyor insan yaa biraz 50 geçe falan yine gelmesi lazım 10 dkda 1 kasılıyorsam bekliym bakiym sonra yatmaya giderim ya rahatsız edici bi ağrı değil uyuyamazsam yine kalkar duş falan alırım ne biliym uykuluyum da biraz napcağımı şaşırdım 😅😅
Anadolu Tugceonur yazdığınızı okurken nabzım artıyor kızlar çok heyecanlandım geliyor mu diyorsunuz ağlicam şimdi heyecandan 🤩
Melek_moms tgb006 bende 37+1 oldum kuzum benim bahsettiğim gibi bacağıma da vuruyor ama düzenli değil günde 2-3 kere oluyor geçiyor 🙂
Anadolu tgb006 nasıl biliyor musun 50 geçe yine kasıldı geçti şimdi yine normalde karnıma parmağımı bastırınca yumuşak biraz ya hani kasıldığı zaman komple sert oluyor bütün karnım kasıklarımla belime hafif bi ağrı giriyor yaklaşık 1 dk sürüp yine yumuşuyor şuan süre tuttuğum 4. Kasılmam geldi çok heyecanlandım yaa
Elf-Brcntrk Anadolu Canim benim inşallah sağlıkla kucağına al cok kolay bir dogum nasip etsin Rabb im sana ve tüm annelere 🥰
Tugceonur Anadolu Kasılma sayacı diye bi program var her sancınızda mutlaka not alın programı atıyorum ben size bu programa göre hastaneye gidebilirsiniz benim şuan yalancı sancılarım var bu programdan takip ediyorum doktorum da sancımı evde çekip gelmem gerektiğini söylemişti bol bol nefes egzersizleri yapın ama kesinlikle ıkınmayın 🌸
Anadolu Melek_moms oldu kız olduuu tam 50 geçe 🤩🥳🤩 01.00 bekliyorum şuan 5. Kasılma gelcek mi bakalım 🤩 ya heyecanlandım da insan inanamıyor bi de çok hafif bi ağrıyla kasılma oluyor dayanılmayacak bişey yok şuan için acaba gitgide artacak mı sancı yoksa geçecek mi merakla takip ediyorum şuan 🤗🤗
Hilalsny Anadolu oo bu sekilde anlatmaniz cok iyi olmus benimde ilk gebeligim 37+3 anlamiyorum hic bisey :)
Anadolu Tugceonur teşekkür ederim 🙏 kendi kendime heyecan yapmışım gibi geliyor şuan da bakalım böyle mi oluyormuş doğum başlangıcı hep beraber tecrübe ediyoruz ne güzel 😇😇
Melek_moms Anadolu inşallah acilmands vardır canım güzel bir açilmayla kolay bir doğumun olur bence vakit kaybetmeden duşunu al saçlarını kurut üstünu giyin kuzum hazırlan geliyor bak miniğin inşallah
Melek_moms Anadolu öyle deme bir yakinim da aynen böyle hafif hafif gelmiş doğum sancısı değil demiş şiddeti az hastahaneye gidip hemenceecik doğurmuş sancisnin çoğunu evde çekmiş farkında olmadan … Tedbir amaçlı gideyim demiş hastaneye
Tugceonur Anadolu herkesin sancısı aynı olmuyor onu biliyorum gebe okulu eğitiminde ebe söylemişti herkesde aynı sancı olmayabilir herkesin suyu gelmeyebilir diye hadi bakalım heyecanla bekliyorum 🌸
Melek_moms Anadolu hadi hadi bekleme duşunu al da rahatla sıcak su acilmani kolaylaştırır zeytin yağı surebilirsin vajinaya perine masajı yap yürü
Mervee26 Anadolu ayyy canım benim. Yorumlarını okudum. Sağlıkla kucağına al inşallah bebeğini. Bize de hayırlı, güzel haberlerini ver. Sağlıkla gelsin minik kuzu 😍😍😍
Melikezey Anadolu rabbim hayırlısıyla evladını eline almayı nasip etsin inş cnm 🤲nişan filan gelmedi sanırım dimi suyunda gelmedi henüz