Gizem957 ben ilçemizde yeni açılan şehir hastanesine gidiyorum devlet hastanesine yani. Devlet hastanesi ama doktorum çok tatlı çok güler yüzlü bir kadın ve asla özellerdeki doktorlara değişmem. Hastane de 6-7 aylık yeni açıldı sayılır, her şey çok yeni, çok temiz ve özel gibi düzenlenmiş. İlgileride çok iyi olduğu ve daha önceki gittiğim özelde memnun kalmadığın için şansımı devlette denedim çok memnunum iyiki de devlete gitmişim. Şehirden şehire, doktordan doktora değişir. Ama iletişim kuramadığın bir doktor varsa ister devlet ister özel olsun değiştir. Ki özele o kadar para verip verimli bir süreç geçirdiğini düşünmüyorsan bence devam etme. Güzel bir doktorla karşılaşırsın inşallah♥️