Gizem957 benim hastanemde su sekilde ilerliyor. Iceriye beni almadan 1 2 dk once hemsiresi gelip tansiyonumu olcuyor kilomu kontrol ediyor. Sonra not ediyor iceri girdigimde doktorum bunlarin hepsi hakkinda bilgi sahibi olmus oluyo ona gore konusmaya basliyoruz. Ultrasonla kontrok ediyor kafa cevresi gobek cevresi boyu kilosu herseyine kadar olcumlerini yapiyor ve bu arada anlatiyor ne yaptigini nasil oldugunu bebegi gosteriyor ayagi nerde kafasi nerde onu soyluyor. Soru sorma konusunda da hic ama hic cekinmiyorum. Cok cok rahat sekilde her konu hakkinda soru sorabiliyorum ve guzelce cevap alabiliyorum