Gizem957 walla durumu olan için bşy diyemem ama şahsen bana 10 lira çok pahalı geldi. İlk doğumum çok korkum war bnde isterim özelde doğum yapmak ama malum bütçeler çok pahalı. 8 ay boyunca özele gittim geldim o kdr para werdim kızımın kafasının geriden geldiğini bana 31.haftamda söylediler ki Detaylı usg de bile belliymiş. son 2 aydır dewlete gidiyorum gayette güzel bakıyorlar anlatıyorlar özelden daha uzun sürüyor usg bakmaları. keşke en başından beri dewlete gitseydim doğuma özele geçerdim. İlk tecrübesizliğim oldu benim için. şimdide dewlette doğuracam mecbur.