Gizem957 Ben özel muayenehaneye gidiyorum doktorum en fazla on dk ultrason bakıyor sonra beş dakka açıklama Bi tansiyon kilo ölçümü hepsi Bi saat sürmüyor on bin lira dogum paketi acaba başka doktora mı geçsem diyorum doktoruma soru sormaya da çekiniyorum
sahinbeyza Gizem957 ben özele gidiyorum çok memnunım doktorumdan bol sohbet ediyor baya bi usg bakıyor herşeyede cevap veriyor asla cekinmiyorum arkadaş gibiyiz sağolsun öyle samimiyet kuruyor telefonu bile var bişey olsa her an yazıyorum gecde olsa doğumda değilse hemen cevap veriyor ankara dr aylin anıl arslan özel muanehane
Lulemom Gizem957 bi sorununuz yoksa zaten 1 saat ne anlatsın ki. Bende özele gidiyorum 10 dk falan ultrason sürüyo. Sorum yoksa seninki gibi 5-10 dk da öyle geçiyo bişiler anlatıyo. Ama soru sormaya çekinme neden çekiniyosun ki. Ben bazen sorularımı unutuyorum diye not alıyorum. O kadar para veriyorsun tabi ki sorucaksın. Devlette suratına bile bakmazlar. Bence rahat ol sorularını da çekinmeden sor.
Blossom Gizem957 Devlette ultrasona girdiğinle çıktığın bir olur. Soru sormaya korkarsın iyi bir doktora denk gelmezsen. Hangi şehirdesin? Büyük bir şehirde yaşıyorsan ücret normal.
Gizem957 sahinbeyza ya mesajla benimki de cevap veriyor da şöyle Bi düşündüm on bin lira verecem ama sanki muayeneler. Kısa sürüyo gbi geldi bana
oglumgeliyyor2 Bir saat sürmez zaten ne yapacak ki bir saat sizinle bence çok normal soru sormaya neden çekiniyorsunuz rahat değilseniz daha rahat edebileceğiniz bir doktara gidin devlette bu kadar bile bakmıyorlar 😅
Gizem957 Lulemom ya ben biraz evhamlıyım yani Bi kere sor geç diyo adam ama ben herseyini ayrıntısuyla bilmek istiyorum Bi soruyu bazen iki kere sorabiliyorum
Ccff3435 Lulemom Gizem957 bende evhamlıyım her aklıma geleni not alıyorum dr kontrolümde soruyorum. 10 bin de baya pahalıymış neresi gittiğiniz yer?
oglumgeliyyor2 Gizem957 bir iki dakika bakılıyor cihazlar da çok kötü tabi şehirden şehire doktordan doktora göre değişir ancak özel muayeneden daha ilgili eminim ki olmaz
Lulemom Gizem957 doğrudur olabilir. Gerekirse 5 kez sor. 5 kez cevaplar doktorlar. Hiç bi özel doktor bana soru sorma demez. Yada tekrar tekrar sordun diye seni azarlamaz. Zaten bu yüzden özele gidiyoruz. Devletten bi farkı olmalı. Onca parayı boşuna neden verelim yoksa.
Gizem957 Lulemom demi bende öyle düşünüyorum madem devlette gbi kendimi. Kasacam niye buraya geliyorum ki diyorum
Sevval4 Gizem957 şakamısınız doktor 1 saat boyunca ne yapacak bende özele gidiyorum doktor yapılması gereken neyse yapıyor bakıyor, yorumluyor, bilgilendiriyor soru varsa sorar çıkarsın maksimum 10-15 dakikalık süreç 1 saat diyorsunuz garip açıkçası :)
Nesli_bilmem Bide yani bence evet tamam soru soruyor olabilirsiniz elbbette aklınıza takılan bi soru varsa sorulmalı zatende özelde soruyosun devlette soramiyosun diye bişey yok.. şayet eski zaman olsa haklı bir ayırma olabilirdi
Senayyalcin Gizem957 On bin lira ne ya inanamıyorum bütçe meselesi ama ben de verebilirim şahsen ama o kadar aşırı çok geldi bana aşırı hemde
HemsireAnne01 Gizem957 Basindan beri Devlet Hastanesindeyim. 15 dkk gibi sürüyor Ultrason sonrasinda soru aciklama derken 20 25 dk oluyor. Cokda memnunum 👍
Erimannesi Gizem957 bende özel e gidiyorum.. Doktorumdan memnunum.. Tek tek anlatıyor.. İlk devlete gittim pandemiden dolayı randevu almam zorlaşınca özele döndüm.. Ama tahlillerimi devlette yaptır boşuna burda para verme diyor doktorum.. Tahlilleri devlette yaptırıyorum