minikmucizemmmmmm bence bedeniniz de bebeğiniz de gelmek için en doğru zamanı biliyor, artık buna inanıyorum. Her ay oldu mu olmadı mı diye düşünmektense kendinize, sağlığınıza odaklanmanızı öneririm naçizane, hem bedensel hem ruhsal anlamda. Sağlıklı beslenmeye çalışın, spor yapın(ben youtubedan evde yürüyüş videoları yapıyordum), eğer böyle şeylerden hoşlanan biriyseniz akşamları kendinize cilt bakımları yapın :) iyilik içten dışa yayılan bir şey, siz kendinizi daha iyi hissettikçe hayatınız da daha iyiye gidiyor 🙏🏻