Semistraa ben de bir noktada ailemden ve eşimin ailesinden rica etmiş, “Ben bu konuyu açmadıkça siz de açmayın, hiç yokmuş gibi davranın” demiştim. Bence en iyisi de bu. Arkadaşlarımın bana acıdığı fikrine gelince, eşim “X böyle bir şey yaşasa sen ona acır mıydın?” diye sordu, cevabım elbette hayır oldu. Gerçek dostlarımız da bize acımıyor, sadece bizimle beraber üzülüyorlar. Böyle düşünmek belki sizi de rahatlatır.