Gzd_ badehandeyldz hadi ya bizim daha belli değil cinsiyeti detaylı ultrasona kadar öğrenmiycem ama aynı cinsiyet de çıkıyordur mutlaka çünkü kendi ablam var çok iyi biliyorum 😂
Fatma12345 badehandeyldz siz hangi ayda doğum yapicaksiniz doktor belirli bi tarih verdimi bana bi mayısın sonu bi haziranın ilk haftası diyolar hiç bişey anlamadım 🤷🤷
Nursoylerr Benimde son 100 günüm nasıl geçti gitti anlayamadım 😍 arada bi kanamalarım oluyor leke şeklinde doktora gittim ama herşey yolunda hiç bi sıkıntı yok diyor geri gönderiyor neden oluyor anlamıyorum inşallah sağlıkla gününde alırız bebişlerimizi 😇😌
Gzd_ badehandeyldz kız allah bağışlasın ikisini de 🙏😁 bende bu sefer erkek olsun isterim tabi kız evladı tattım bağlatıcam ikinciden sonra
Fatma12345 badehandeyldz yani gidişat onu gösteriyor 😂😂yada aramıza günler girer en fazla😃çok heyecanlı gerçekten
Esranur27 badehandeyldz Benim de ikizlerimi kucağıma almama son 95 gün var inşallah sağ salim kucağınıza alırız zaman geçmiyor sanki bana 3 sene sonra normal yolla oldular yavrularım ben bir tane beklerken rabbim 2 tane nasip etti🙂😇
badehandeyldz Esranur27 ciddi misin ya hep hayalim ikizim olması😍😍 demekki beklediğine değmiş maşallah cinsiyetleri nedir
Gzd_ badehandeyldz 26 yok yok 3. Olursa hani takar gezerim 😂 2. De korunduğumuz halde oldu en iyi koruma bağlatmak 😁
idiloska badehandeyldz 132, 32 gün sonra iki basamaklı sayılar 🥳 Haziran sonu Temmuz başı. Doktorun hesabına göre 2 Temmuz ama bakalım ne zaman gelecek minnoş bey 🥰🧿