Mucizemm02 Gzd_ yaa seninle aynıyız resmen benimde kızım şuan 14 aylık kardeşi doğacağı zaman 18 aylık oluyor,benimde doğumum Temmuz da ama sezaryen olacağı için 1 veya 2 temmuzda alırız inşallah dedi doktor😍
Gzd_ Mucizemm02 benim de sezeryan ama kurban bayramında ya önce ya sonra olur 😁 ikincinin cinsiyeti belli mi
Gzd_ badehandeyldz 26 yok yok 3. Olursa hani takar gezerim 😂 2. De korunduğumuz halde oldu en iyi koruma bağlatmak 😁
elfaksyy badehandeyldz çok şükür güzel ama bu siralar karnım acaip kasiniyor yagda sürüyorum sürekli ama 😐
Berfininannesi badehandeyldz Evet canım önce ufak tefek şeyleri alayım dedim kıyafet gibi beşik puset ve diğerlerini toplu alicam
Gzd_ badehandeyldz ben çok araştırdım menepoz genetik benim annem 57 yaşında kesildi düşün bağlatmazsam sıkıntı bizde bide sonuncular hep 40 lı yaşlarda doğuyor 😂